Träna?!?

Idag har jag inte ridit, för Fox blev så ofattligt trött i huvudet, så han får ledigt idag,
och i morgon, för då är jag borta hela dan!

Åkte till skolan och var där runt kvart över 10 kanske?
Så då gjorde jag, Erika och Sabina skissen till studiecirkeln vi ska börja med!
Det gick bra, när dom bara fokuserade LITE, dom där muppisarna mina !! :p haha.
Glömde givetvis blocket där vi skrev, skulle ju skicka det till Leif, men då får jag göra det i morgon mellan klassrådet och biologin istället...

Sen MÅSTE jag börja träna igen, men jag har ingen riktig ork :(

Har inte haft det sen jag åkte på den där sjuhelsickes förkylningen, en månad tillbaka sedan ca.

Nu tror jag snart att jag skiter i det, och bara tränar i alla fall...

Jo, jag får nog göra det, så kanske det går över, vem vet ?!


Och, "Funderar":

Jag har inte tänkt att lägga ut vad och hur jag tkr om Åsbygden på bloggen.

Jag kan bara säga det att jag inte gillar hur man ser på hästar och undervisningen där.

Man kan alltid ta kontakt med mig på skolan, om det skulle vara ngt!

För att slänga skit över nätet, eller över huvudtaget. är inte min grej!

// Ancha.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Nu ska jag fika lite kvällsfika, sen ska jag ut i mitt lilla hus och köra lite styrke,

innan jag går och lägger mig.


I morgon ska jag ut med nästan alla från den världsabästa klassen,

och äta med "Fillan" ( som jag själv döpt om henne till :p )

Det blir härligt roligt, I Love My Class <33

Och på tal om klass, KLASSFOTO PÅ ALLA SNART ?!?!?!

Avslutande på denna dag får bli att berätta att denne:

lille buse till unghäst sparkade mig när vi kratsade hovarna!
*FyFyFyFy* på dig ;p


PussHej =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0