Skit!!

Jag tror jag ger upp snart!
Som tur är det intemånga veckor kvar!
Och det är jag väldigt glad för, för snart går det inge mer!
Gud vad jag skulle kunna säga fina saker nu! :)  Men jag gör inte det!
Det kan jag säga till människor face to face, mkt bättre!

Jag hoppas Pia kan ta å bli frisk, och att vi kan ta och köpa Orlando, det kanske räddar min vardag en aning! :)

Nu sitter jag här på lektion, men jag har egentligen inte lektion, så jag skrev en liten kortis!

Jajja, nu ska jag ta å göra lite arbetsmiljö, för det hade varit bra om mamma lyckades få med sig det till norge nu när hon åker i morgon!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Ine

Kan ikke du bare skrive et innlegg på norsk for min skyld?(A) <333333333333

2009-04-03 @ 15:25:37
URL: http://www.inefalander.blogg.no
Postat av: Ancha

Joda, kan gjöre det veitu!

Men har en norsk blogg også nå da !

Skal skaffe meg en blogg.no også !

Men en annen bra dag, har den pointbloggen ! ;p <3333333333

2009-04-03 @ 21:19:38
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0