Ny Usb-kabel!

Har jag köpt mig nu!
Och det är roligt, för då får jag äntligen in mina bilder från Sony Ericsson mobilen på datorn!
Då blir jag HAPPYFACE =D hihi.
Så jag tänkte "fira" detta med några bilder!


Jag & Cortari :) <3


Cortari ^^


Bestefar fick denna fina utmärkelse för sin prestation i trav år 2008!
(Travamatör betyder att man kör själv, att man inte har en proffskusk som man "hyr" för att köra loppen :p )


Såhär fin var man efter makeup'en man fick när man skulle agera mördare i tisdas ! Haha...


När (min kusin) Ine hittade sina vänner/mina offer, blev hon lessen, men hon han vakna innan jag skulle ta henne också, för allt var ju bara en dröm! Hehe...

Så, nu får vi säga hej till mkt mera bilder i framtiden! Tjoho!

Nu ska jag byta om, för vi ska ha främmande; onkel, tante Synne & Ine + Bestemor & bestefar!
det blir trevligt!

Harebäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0