Min lycka är att rida

Det finns inget bättre på denna jord, än att sitta på en häst, det är TOTAL lycka!
Det är en obeskrivlig känsla av att bara vara fri, flyga som vinden, nå högt över himlen.
Det var just det jag gjorde igår, red, var lycklig, fri, svävande i ett annat universum!



Jag älskar den känslan!
Specielt de stunderna där allt bara flyter på som om ingenting annat var menat att jag skulle göra, förutom att sitta här, och rida.
Och av de stunderna där allt inte fungerar lika bra, inte lika mkt flyt, det är då man lär sig vad man gör fel,
och hittar denna underbara känslan av total lycka igen.
Fox
får mig alltid att skratta, han vet precis hur han ska göra.

Han har sina mindre bra stunder han också, men ofta är det mitt fel, eller mina svagheter som ställer till det.
Att ngn bryr sig om en så mkt som Fox bryr sig om, det är nästan en ovan känsla. I alla fall från djur.
Jag tror han hade gått igenom eld & vatten, bara för att ta vara på oss!
Han försöker alltid att hjälpa mig, för att göra det så bra som möjligt för mig med mina skador.
Han tillåter mig aldrig att göra ngt som jag inte är nog stark för,
han är OTROLIG,
och han har än ännu otroligare personlighet, och hans hjärta är enormt!

Tack för alla skratten du ger mig,
för all den lycka du utsöndrar och ger vidare,
tack för att du finns <3

Kommentarer
Postat av: anki

Ni är lika fantastiska båda två - OCH tillsammans är ni oslagbara!!

2009-04-28 @ 12:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0