HOLY SHIT!!!!!!!

Åh gud, från rena rama mardrömmen, till flygande lycka!
Det är otroligt härligt!
Jag ÄLSKAR att rida, och jag hatar när folk förstör min lycka!
Som tur är, oavsett hur mkt jag ALDRIG vill sitta på en häst igen efter att vi har haft ridning på skolan,
vet jag att så fort jag kommer upp på Fox, vill jag ALDRIG av igen!
Det är TOTAL lycka, att bara få allt att flyta på, så otroligt fint, härligt, UNDERBART!!!!
Och, det blev ännu bättre, det blev MAKALÖST, så sant, att det nästan blev osant,
just för att känslan när precis allt stämmer, känns så overklig, att jag kan,
jag kan ju inte, men tillsammans kan vi, jag, Fox och mamma.
Hade det inte varit för Fox's skada, tror jag vi hade kommit hur långt som helst,
svår dressyr hade vi nog ridit,
"Visst Fox!?!"
"GNÄGG"  (jag bestämmer att det betyder ja!)



Ni fattar inte frihetskänslan jag får när jag sätter mig på Fox,
det spelar ingen roll hur mkt världen hatar mig,
ser ner på mig,

inte tycker om mig,
för på Fox, är jag oförstörlig, där kan INGEN!!!!!! ens försöka rubba ngt,
det kommer aldrig Fox tillåta mig att acceptera,
I LOVE YOU!
Du ÄR MIN'MIN'MIN'MIN räddande ängel, som är extra räddande,
när du känner på dig att jag behöver lite hjälp på traven! När jag inte haft en bra dag,
då är du extra BÄST!

Jag tänker inte ens skriva ngt om hur otroligt dåligt det gick med ridningenskolan idag,
det är det inte värt att lägga ngn energi på att; vara så fruktansvärt irriterad!,
när jag haft en sånn underbar stund med VÄRLDENS BÄSTA FOX, och Mamma såklart =D


En bild på Mamma & Fox, får avsluta denna underbara dag!

PussHejSvejMedEr!!! =D

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaa, jag var jätteduktig, juh!! :'D

<3333333

2009-04-22 @ 22:48:24
URL: http://sxmissbrukare.blogg.se/
Postat av: Kattis

Tur att Fox finns! :D <3333333

2009-04-22 @ 23:33:42
Postat av: Ancha

Erika: Klart du e ;D <333333

Kattis: Det tkr jag med, hur skulle jag annars överlevt denna mardrömsdagen :)

Men minmamma är också bra att ha :D Hihi ^^

<333333333

2009-04-22 @ 23:52:39
URL: http://anchalott.blogg.se/
Postat av: Funderar

Vad är de för fel på Åsbygden då!? Eftersom du säger att du inte vill rida något mera när du varit där! Vad är de som är dåligt!?

2009-04-23 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0