Aribella<3


Ja, jag får ta och presentera min "stora" prinsessa :) 
En otroligt vacker och genomsnäll flicka på 17(18 1.januari.) år :) 
Hon e ett väldigt litet svenskt halvblod, hon e bara 147.8!  Hon är e.Anart 583
Det här är en av världens snällaste hästar tror jag!  Hon e en ängel, och en superbra mamma också, som jag har fått erfara nu. Och jag är mkt nöjd med bäbisen! 
Hon har tidigare i sitt liv gått medelsvår hoppning, och lättA eller medelsvår dressyr. Och hon är en liten klippa på att hoppa! 
Som unghäst tävlade hon i hästklasserna, till 120+, om jag inte tar fel. Innan dom slutmätte henne, och hon började tävla ponnyklasserna. 
Nu e hon min "promenadshäst", eftersom hon e så "gammal" och jag är egentligen för stor för henne, men vi trivs jättebra ihop, och hoppas jag får ha henne kvar tills vi ser att hennes dagar på jorden börjar närma sig sitt slut. 
Jag hoppas och tror att vi några år kvar tillsammans :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0