Länge sedan!

hejsansvejsan från ett soligt England.
Nu e det en eviget sedan jag skrev, o det har en ganska enkel förklaring.
Mitt internet är världströgt!!! :(((

Men, jag ska försöka uppdatera litegrann i allafall..

lite saker sen sist
*Bokat min första examen 28 mars
*Nytt smeknamn: The Glue Girl (haha)
*Ska tillbaka till Hippikos 21-27 mars(JIPPIE)
*Nästan gått in mina ridsövlar
*Kommit relativt okej in i jobbet
*Och det börjar bli vår!!!!!

Ne, nu e jag hungrig - o jag e ledig idag, så jag ska göra vitlöksbaguett till frukost :)

Kommentarer
Postat av: Anki

E stolt över dig - och om det e vår i England så tänk våren som du kommer till på Hippikos :)



Love U ♥

2011-03-04 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0