Uppäten!

Jag va o tog lite kort på fölisarna idag.
Eller försökte heter det, för det är helt omöjligt!
så, här är lite bilder, några fina blev det, om inte annat,
ett par väldigt roliga, haha !


På avstånd, det varade inte mer än 1 sekund när jag gick in.... Haha


sen blev det omöjligt att hålla dom på avstånd, som ni ser...


I ♥ Filli


Nämde jag att dom bara äter på mig?? ;)


Andreas föl har inte blivit riktig accepterad än, kom så sent...




Ja, jag tkr om denna häst :) E bara så!


Snutthästen ! :)


Filli o hingsten efter Lametta :)


...


Hon blir JÄTTEGLAD när dom andra kommer.... eller??


Försökte rymma, gick inte!


Tillslut gick jag ut igen, för d började regna, o jag vill inte bli puk!



Hejsvejs snuppisar! :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad stora dom blivit sen vi sågs! Då va dom ju små pluttisar ♥

2010-09-22 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0