Färdig..

Ja - hästar, underbara väsen va?! Ja i allfall när dom blir hanterad på rätt sätt..
Men när dom fått för sig en massa dumheter, är dom inte alltid så underbara!
Ingen Rene här, o jag e sjuk, så då har man ju begränsat med kraft..
Jaja.
Tog en timme o 15 minuter ungefär.
För tillslut blev jag så irriterad så jag sa åt Andrea att ta hästen, för dottern
som skulle hålla i, va rädd i kunde inte hålla i.
Så Andrea tog hästen, jag tog longerlinan, o då fick hon sig ett par
smällar så hon inte skulle försöka ta sig förbi, o när hon hade fattat att
hon inte kunde komma undan, hoppade hon halvvägs in,
o då väntade vi, o sen gick hon försiktigt in resten av biten.
Åh, en riktig pärs, o stegra högt kan denna dam, det kan jag tala om för er!
Jag tänkte ju rida - funkar mkt dåligt, för klockan 7 ska jag passa barnen!

Ja - såhär görs d i tyskland.... startar tidigt med alkoholen ;) inte konstigt att hästarna
är helt knäpp va ? ;)
(Ps: tillgjord bild..Ds)

Kommentarer
Postat av: Anki

Hilde o ölen :))

2010-09-24 @ 22:00:12
Postat av: Anna

vilken helt underbar bild :-D

2010-09-27 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0