Norrsken!

Läste precis på Annas facebook att hon hade fått se norrsken ikväll.
Det som är så fint! Jag minns att momma sa jämt att man ska vissla - för då dansar det!

Jag va o försökte få ngn ordning på min kamera efter hjälp av Susann..
Men verken hon eller jag förstå oss riktigt på denna manick..
Men lite i allfall fick jag till.. Så med lite mer övning går d kanske bättre.
Tiden får utvisa om d är meningen att jag ska kunna få till några fina kort!


Fin himmel


"Filli"
Om man ändå bara kunde ha stannat hästarna för att få ha ställt in
instälningarna riktigt, kunde det ha blivit riktigt fina bilder..
men i dom här bäbisarna ville hellre komma o äta på mig, så d gick inte så bra..

Nu ska jag ta o städa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0