Dåligt med datatid!

Så, den nya kom i fredags, o verkar vara ganska trevlig.
så vi har passat på att vara mkt ute, i går red vi ut med Nina,
och sen va vi ut och åt med Nina & Ursula :)
Och idag var det jättebra väder, så då va vi ute nästan hela dagen.
Förmiddagen var vi dock inne, o kollade ett par avsnitt Buffy i väntan på maten.
Efter maten, kollade vi klart på Buffyavsnittet, o sen gick vi ut.
Först cyklade vi till Ankum, för att kolla om d va öppet så man kunde panta lite flaskor.
Men det va det inte, så då cycklade vi för att försöka hitta kontainern där man kan
slänga glas, vi hittade den, cyklade hem igen, hämtade flaskorna o sen cyklade vi dit.
Sen cyklade vi till Bersenbrück och åt en glass, cyklade över Druchhorn tillbax
och sen en snabbis förbi Landgestüt Celle! Mkt cyklande ser jag ;)

Runt 6, bestämde vi oss för att vi skulle rida ut,
vi tänkte det e bäst att passa på att njuta solen, den tittar för tiden
väldigt sällan förbi här hos oss!

Nu ska jag sova, för jag är jättetrött efter dagen.
O i morgon väntar ju mitt arbete på en glad pigg tjej igen!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0