Mitt ärsle!

Igår hoppade jag Arabella på lektion för Rene.
O det gick väl ganska bra, först travbom, kryss, ett galoppsprång räcke.
O vi höjde lite, så d låg väl på 80 kanske.
Sen kom det ett till, o det va säkert 1 m,
sen höjde rene lite till, och la på en bom till, alltså en oxer,
o hon hoppar nog högt utan oxer o den höjden, för hon e lite rädd,
o skjuter rygg som en apa.
Så jag flyger 3 meter över sadeln o landar på bakvalvet, haha, snyggt jobbat.
O Rene e alltid så gullig av sig, först säger han,
Ooh, ja du vet inge högre nu, jag är ju lite rädd om dig där uppe!
O sen kommer det - Ja, du kommer ju liiiiite högt ur sadeln Ancha.

Nehe - menar du?! Jag bad dig ju att inte ta d så högt din pappskalle, haha!! :)
Det e charmen med Rene :)


Det här va väl en passande bild till temaet? ;)

Kommentarer
Postat av: Anki

Hi,hi,hi!! Heja René!! Och heja Ancha ♥ min älskade lilla unge!

2010-07-07 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0