love to Noemi!

Åh underbära härliga människa som lånar ut sin häst till en tjej i nöd :D
Hihi! Han är ju så underbar!
Det blev inge av min o Ursulas uteritt - det blev för varmt, o då rider
man i en svärm av broms, det är inte alls trevligt vill jag lova!
Noemi kommer sådär runt 3 eller ngt, o säger att hon har goda nyheter,
jag kunde få rida Willy idag o morgon!
Så jag o Ursula tog o hoppa lite, eftersom ingen av oss hade ngn större lust att arbeta..
O på slutet tog vi å red en liten fjäng i skogen :)

I morgon ska jag Ursula o Nina ut o käka pizza o bara ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Mysigt! Tur att ni har varandra :))Kan både ha trevliga kvällar och låna "grejer" av varann!!

Kramar ♥

2010-07-29 @ 17:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0