Brooken!

Ja, jippie för min underbart fina data som inte funkar över huvud taget!
Det blir bara värre o värre, 5 gånger idag har den inte ens startat när jag försökt.
Den slås på, efter 2 sec, dör den o funkar inte mer!
Jag blir så förbannad, för i början va den här datorn hur bra som helst,
sen helt plötsligt efter typ 2 mnd började problemen sakta,
o nu har jag mer problem än data tror jag!

Idag e d varmt, ungefär 30 grader i skuggan o 40 i solen tror jag,
o det håller på å dödar mig! I morgon skulle det bli kallare,
"BARA" upp till 30-35 grader!

Kommentarer
Postat av: Anki

Underbart med värme! Ta med dig datorn till den där datorshoppen ovanför köpcentret - lämna in den o låt dom fixa :) Kan ju inte göra ngt på garantin iaf...

Love you ♥

2010-07-11 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0