Ridning!

Áh, tack vare Milka har jag äntligen fàtt börja rida dom unga hästarna!
O idag red jag Conchetto! :D
När han hade bejbisiat sig färdigt , va han sá sjukt fin att rida!
áh - underbart! :)

Men idag àkte Milka hem :(
*SadSad*
Men jag SKA komma iväg o hälsa pá henne ngn helg.
Det e inte för làngt till henne, tar bara nàgra timmar med táget!

Nu ger jag upp mig själv och Hildes dator.
Och gár upp pà mitt rum! :)

Sàhär sàg han ut när han va drogad - haha!
Och tack vare min underbara dator som e sönder,
sà har jag inga bilder :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Härligt - tur att man har vänner :) Men har du kollat vad som står på din försäkring - angående datorn? Måste lämna in den på reparation! Puss <3

2010-02-26 @ 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0