23 november

Jaha, så var det måndag igen då!
Varit ledig i helgen! Och vad gör man då? Det är en mkt bra fråga, haha!

Som Hilde till viss del kunde svara på!

Lördan var i på hingst auktion, en timmes bilfärd härifrån, på ett ungefär!

Det var roligt, mkt fina, dyra hästar, ingen som vi såg gick på under 10.000 Euro och den dyraste 130.000 euro ( alltså det är ca 1 & ½ miljon =O=O=O ) det e sjukt mkt!
Och det här var bara 2 åringar!

Vi skulle titta på dom lite äldre – ridna också. Men det va 2 timmars break mellan visningarna, så vi skippade det! Tog en pommes på delning, tittade runt lite, Hilde köpte en tröja, och sen åkte vi hem. Var hemma 6 ungefär, och åkte ca halv 1.

Longerade Athletica också. Inte bra är hon, men bättre än igår.
Söndag var jag & Hilde på ngn julblomster affär, jätte mkt fint där, julklappar.
Men jag vet inte hur nödvändigt det e att jag köper några, när jag ändå är här över jul…
Longerade Athletica lång & djup idag, svarade okej på det!
Åsså måndag då, jo. Jobbade, slappt, inte så jätte mkt att göra! Om man jämför med hur det va i Holland, hehe.

Menmen.
Longerade ngn häst, och tittade lite på ngn lektion.
Men jag är nå så trött nu, alldeles för sent :( så måste avsluta för dagen, med den här vitsen,

Den va ju helt underbart bra!

 

Mamman frågar sin dotter:

- Vad ska du göra om du blir förföljd av en våldtäktsman?

- Jag skulle dra upp kjolen, så att han drar ner byxorna.

- Men flicka! Är du helt från vettet!?

- Men mamma, tänk lite. Vem springer snabbast? En man med byxorna nere, eller en tjej med kjolen uppe?

(Gammal kanske, men ack så roligJ

 

Tschüss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Julklappar - jo, det måste du ju köpa såklart :))

2009-11-26 @ 08:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0