Saupeset :)

Igår va vi och hälsade på hästarna på betet,
tog massvis med bilder, som kommer läggas in så fort jag kommer hem, eftersom jag bara har programmet på datorn hemma,,, avancerade saker *suck*.

Synnejenta kom fram och hälsade - söthästen :)
När jag var liten & hon var nyfödd, drömde jag om att hon skulle bli min dressyrhäst,
lilla kaldblodet va kolsvart & supervacker - har dock inte blivit så.
Lilla Månestjerna ( hennes föl ) är jättetrevlig, lite mkt *se på mig* ibland bara,
väldigt social.
Men jag har fastnat för två små krabater som är riktigt vackra, och lite mer försiktiga av sig.
Som sagt - bilder kommer.

Har hittat en gammal bild - antagligen från när Luna(bäbisen) var liten & Synnejenta, som jag tänkte lägga upp.


Vi åker till Saupeset i dag - hoppas det går bra med pappa....

Åker hem på söndag, kliniken på måndag för att röntga prinsessan, hoppas det inte är ngt farlig.


Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Ine Falander

Kan jeg godt :) <3

2009-08-04 @ 17:02:02
URL: http://www.inefalander.blogg.no
Postat av: In

2009-08-05 @ 00:22:29
Postat av: Ine Falander

Jepps! Så må du sende meg de bildene fra syden du tok den siste dagen! Så skal jeg sende alle de 400 bildene til deg! :-D hahaha :L <33333333

2009-08-05 @ 00:23:47
URL: http://www.inefalander.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0