Studsboll :D

Ja, igår red jag på Fox, och ja, idag fick jag korta in stiglädren lite, för idag var en bra dag att vara busig på tyckte Fox.
Jag tyckte det var helt okej :D det var faktiskt riktigt roligt att han var lite studsig, och hade MKT egna ideer, för förut har jag aldrig klarat honom själv då, men nu e det som att allt går :D det är en otrolig känsla!
Han är den enda hästen jag har haft sådana problem med, men nu är det inget problem :D
Så i dag vill jag rida ut, för det är LÄNGE SEDAN :(
Han brallade faktiskt till en gång, det var skitkul!! Haha, jag tror att jag håller på att bli tokig på rikigt, menmen,
 shit happens ;D
Resultatet av denna studsdagen blev jättebra, för han var mjuk och följsam, och blev rikigt riktigt fin!
Galopperade lite också, det gick bra! Han fattade direkt, och lyssnade på mig i höger också, även fast jag inte kan galoppera höger egentligen :)
Duttiga Foxeroxen :D

Nu sitter jag med Häst och stallskötsel: Smitta igen, hehe, eller ska börja.
Jag sitter fast lite, men tror jag skippar det, så får det bli som det blir med A1 & A2, har hittat ngt, så det får vara bra så!
Annars tappar jag tålamodet.... Och sånt har jag inte mkt av ;)
Så nu är det lite kvar på influensan, sedan är det ringormens tur ;) hehe.



Är inte så duktig med att blogga, ska skärpa mig ;)


Hare!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0