Sjefsbrunen

Nu ska jag iväg och rida Sjefen, bestefars hingst!
Det ska bli roligt!
För han behöver mjukgörande övningar, så att han blir lite bättre i kroppen!
Han är en sjukt fin häst, som det hade varit så roligt att få "till",
så han blir på topp igen!
Han är ju ett kaldblod, och går lopp!
Han har kört in 1.1 miljoner ca, så det är ingen dålig häst precis!
Men, behöver nog ridas, tror jag!
Så jag ska rida honom mens jag är i Norge, sen hoppas jag att AK-min pappas tjejs syster, ska rida honom!
Hon har ridit honom en gång, och tyckte att han var jäkligt fin, så jag tror hon faktiskt är intresserad!

Förlåt, förlåt för att jag inte har skrivit på LÄNGE nu, men, jag har lov, och har det skönt och roligt,
då vill man ju inte sitta framför datorn heller! Hehe!

Ne, nu ska jag switcha om till ridkläder, sätta på mig ögonen, sen ska jag iväg och rida den lilla bubben!

Hare'bäst!

Kommentarer
Postat av: Anki

Var försiktig, puss

2009-04-12 @ 13:09:33
Postat av: Madelene

aaw, daså :(

2009-04-12 @ 16:43:15
URL: http://maadeleneleidland.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0