MailaMaila!

Nu har jag suttit och kladdat mailet till Sveriges Ridgymnasium!
Det pirrar i hela kroppen av spänning och glädje!
Jag hoppas så innerligt att jag kommer in!

Sen ringe Pia till mamma igår, och på måndag ska vi ringa till kliniken, och få information, sedan beställa veterinärbesiktning!
Det låter lovande =D

Bild från provridningen, det är lågt, men han hoppar stort!

Nu ska jag nog försöka få mina kära lärare att skriva hur jag ligger till, så de vet det!
Det går ju inte så fort alla gånger, om man säger så!

Jag har efterfrågat det en gång förut, men får väl göra det igen!
Jajja!

Ska prova ringa Kalle idag igen, för att han ska komma och slå fast skon som Fox har dragit av sig..
Den aphästen!

Ne, nu ska jag kladda mailet till lärarna också!

Hejsvej med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0