Isabel

Igår o idag har jag fått rida lektion för Heather på Isabel/Frank, eller Mavioso,
som är hans riktiga namn.
Det är inte den bästa känslan - men hon säger att d ser helt okej ut.
Så man kanske måste vänja sig med lusitanosar, det e ju lite annat att sitta på
än dom hästarna man red i Tyskland.
Men det är roligt att rida, o Heather e jättebra att rida för.
Hon sa att redan från igår såg hon en stor förbättring på sits o holdning,
ngt som känns skönt!

Det här är inte jag, men d e Isabel !


Kommentarer
Postat av: Ereeka

Svar; Tack vännen min! :D

Jag hoppas att det går bra med mitt körkort nu när jag verkligen tagit tag i det igen :)

Söt heeest :)



<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-15 @ 19:09:52
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Savr; Ja! Jag sitter tyvärr på hästar alldeles för lite nuförtiden :(

Det måste bli oftare! :(

2011-01-01 @ 23:33:34
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0