Attans att man inte är rik!

Var på PSI idag! :)
Åkte senare, för då kan man smita in utan att betala ngt :)
fyfy, mend va Hildes ide, haha!
Dyraste hästen såldes för 760.000 euro tror jag, d vill säga runt 8, miljoner.
Ja d va väl som hittat!
Och billigaste va på runt 75.000 euro - ca 800.000 spänn!
Men d hade ju jag i bakfickan så köpte mig ett bar hästar! :D
eller inte.
Utropspriset va 200.000 kronor! Som hittat!

Sen fick jag rida Willy en sväng, Naomis häst :D
Åååh underbar säger jag bara :)
Jättemjuk i munnen, härligt :)
Jag gillade honom!
Åh ny tkr jag dom kan åka bort JÄTTE länge :) då skulle jag nämligen få
ta hand om honom! :D
Ska ta kort, så ni får se :) han är jättesöt!
Kolsvart, lite vit på höger bak, men annars kolsvart! :)

Ska se om min Sony Ericsson är på humör för tiden och kan tänka sig att fungera, då kan jag ju nämligen ta kort! :) inte illa!

Ska vi se om datorn är på humör så jag kan göra lite tyska nudå? :) Yess!

Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja det där är en klassisk hilde;) Förra året smet vi in på vip-avdelningen och drack gratis öl...

2009-12-14 @ 22:53:49
Postat av: Ancha

Jo vi smet också in på VIP avdelningen, men jag o Naomi drack bara Coca Cola :D jag gillar gratis ! :)

2009-12-15 @ 13:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0