SötAntonia :)


I morgon har denna filur komunion!
O jag har nu i en och en halv timme suttit o försökt skriva ett kort
som ska va på utsidan av presenten...
Men eftersom jag skriver så jävla fult, så fick det tillslut bli så att jag klippte i ett hjärta,
skrev till Antonia på framsidan,
önskar dig en bra dag osv inuti, o från Ancha,
Så ser ingen hur fult jag skriver :D Tyckte det va en mkt bra idè :)
Hon har förresten spenderat så mkt tid med mig på sistone eftersom det inte varit
någon skola o Otto e sjuk. Så mysigt så :)

Nu ska jag duscha, noppa ögonbrynen o leta fram kläder tills imorgon! :)
Jag ska va barnvakt åt Otto mens dom e i kyrkan, eftersom han fortfarande
e jätteklen - stackarn :/

Ikväll va jag till Noemi - vi kollade Sister Act 2, den gick på Tv,
så sjuuukt rolig film - Love'It! :) Noemi gillade den också! *tummenupp*

Så hejsvej med er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0