Hopplala!

Idag red jag ut Athletica själv - måste säga att hon gjorde det bra :)
Ca var 20 sekund galopperade hon iväg -studsade eller blev lite panikslagen
Men annars va hon jätteduktig :)
Med tanke på att hon är så rädd så hon skakar om man står still,
så tkr jag hon gör det bra!
Jag kunde såklart inte låta bli, så vi tog en höger o en vänster galopp,
åh det va underbart :D Jag ÄLSKAR att galoppera ute :)
Jag fick hoppa av en gång - för jag vill inte utsätta oss för att ramla utför
i djupa diken.
O sen fick jag vända en gång - för samma anledning.
Vi tar med oss en till häst nästa gång - som e lugn, så går d nog bättre :)

Men jag är mkt nöjd med Athletica för dagen,
man får vara rädd, så e det faktiskt :) <3

Sweetheart - I love U


Kommentarer
Postat av: Anki

Härligt att få ut i skogen och lufta sig säkert :) Och det såklart att man får vara rädd - det lurar ju en massa okända faror utomhus.....

Hon är säkert också mkt nöjd med dig - och jag med! Puss!

2010-03-18 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0