Bäbis!

Ja - nu e bäbis nummer 3 ute!
Det va Lady Locksley som fick igår kväll! en fuxhingst!

Hilda va inte hemma - så jag gick ner typ var 20 minut för att kolla.
Så va nere strax innan nio.
Båda stona stog ganska lungt - såg ingenting o allt verkade normalt.
Soraya tyckte jag kanske verkade en aningens orolig.
Men ja... Jag gick nå upp igen, å när jag gick ut runt 15-17 över.
Var bäbisen född. haha.
Men tvillingarna hade gått ner strax efter nio, o då låg LL
ner redan, så dom hade gått till Andrea.
Så alla (hur många va det 20 styck?) stog runt.
Så jag tror inte att hon dog av att inte jag va där.
Men att vara så många människor runt tkr jag e lite för mkt.
Det blir ju INGEN ro för mamman....

Kanske Soraya fölar inatt - eller så håller hon inne,
när hon såg hur mkt folk som kommer för stunden... Haha

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Jaa, hur gulligt som helst, juh :D



<3333333333

2010-03-30 @ 21:32:09
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anki

Vá mysigt med bäbisar :) Skönt att allt går bra! Men undrar - vad har du för massa ungar hos dig? Lov eller läger? Love U

2010-03-30 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0