Ont ! :(

Det va i alla fall världens bästa val idag av efterrätt,
Hilde måste vara tankeläsare ibland - chockladpudding!
PERFEKT!!! :)

Ridit lektion för Andrea - bara jag o Helena.
Det gick helt okej ! :)
Lite ovant att ha en sånn otroligt dressyrare som ridlärare,
eftersom jag inte är sånn typ av ryttare - men d är bara att göra
på lektionen, o sen när jag rider själv, kan jag göra som jag vill :))

Nu håller jag på å äter upp mina halstabletter :(

Snart kallar jobbet - jag skulle idag mkt hällre legat i sängen o slappat..

Men, blir inge slapp efter jobbet heller - för idag MÅSTE
jag städa, o sen måste jag göra tyskan som ska vara gjord tills i morgon !


Jobbflickorna sen 2002(?) till nu! :))

Kommentarer
Postat av: Anki

Nyttigt för dig att rida för en "dressyrare" :)

2010-01-05 @ 13:59:07
Postat av: Ereeka

Tack, älskling! Jag vet att du alltis finns för mig & jag finns alltid för dig också, gumman!



<33333333333

2010-01-06 @ 20:20:40
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0