Motion!!! :p

Jadu jäklarns!!
Idag så gick jag o Helena till Ankum fram o tillbax, vi va väl ute i drygt 90 minuter!
Det va väldigt skönt att röra sig lite :))

Athletica gick underbart bra idag, ALDRIG gått i närheten av såhär bra!!
Det va så otroligt skönt!!! :) Wunderbar <3
Love my little horsiie :D

Mamma tror att jag har fått en revbensupphakning/lungsäcksinflamation..
tkr det låter som en mkt dum sak!!! O ond, kan jag ju tala om att den e!
Skitsaker!!! :(

Tänkte duscha, men vill inte, får bli i morgon istället!
Nu ska jag sova - Godnatt gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Lilla gumman - hoppas du e bättre i revbenen/lungorna idag! Ont och hemskt..... Däremot himla roligt att Atletica och du hittar varandra mer och mer :))

Älskar dig <3

2010-01-11 @ 22:13:26
Postat av: Ine Falander

Nå har jeg laget et bilde til deg:) Ligger på bloggen min :) <3

2010-01-12 @ 10:01:11
URL: http://www.inefalander.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0