Horses :)

Jadu, idag så satt han på Londor S för första gången, o han tog
chansen att göra d med mig, som inte fattar allt han säger,
om ngt skulle ha hänt, då hade han varit i klistret, haha!
Men, det gick så bra så, och jag fattade allt han sa:) Hon skötte
sig väldigt bra faktiskit :)
Sen "red" han Lucius mens jag hade honom i longerlinan,skritt trav o galopp,
åt bara ena hållet :)
Det gick också väldigt bra - supersnäll häst!

Hovslagaren va här idag, 18 hästar tror jag Andrea babblade om att d skulle va som
skulle ha ngt gjort, men tror inte det blev så många - om d inte va några i dom andra stallarna
på andra sidan gården, haha!

Jag red Tessa idag, eftersom Athletica e nyskodd - ville jag inte rida henne.
Tessa va bättre än förra gången :)
Men jag tkr inte om hennes sadel :(

Och idag har Karen födelsedag -Grattis :D

Karen = Noemis mamma o Ägare av världens bästa Willy :D, som e på bilden :)

Nu strejkar min dator - så jag tänker studsa in i duschen å sen sova!
GodNatt! :)))


Jag saknar min Fox ! :(
Och jag tkr om den här bilden - e så fartig :D Pigg när man hoppar :)))
Men jag träffar han ju snart :) Gulleplutt <3

Kommentarer
Postat av: Anki

Världens bästa unge och världens bästa häst :)

2010-01-21 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0