Hoppning blev d visst!

Ja - idag va d jobb som vanligt - jag var mkt tidigt ute i stallet, klockan 7 - inte en minut senare
tror jag, haha! Gud vad jag känner mig duktig! :p
Lucius longerade Rene själv, sen tog vi Landor S - som han också longerade själv,
men sen så fick jag såklart hjälpa han när han skulle sitta på damen!

Jag longerade Conchetto - åh, jag kan bli galen på denna gosse ibland!
Hingstpojkar alltså...... Argh! :p

Jag red Joulanda på lektionen med Sophie idag - det var visst hoppning!
Alltid spännande med Rene - man vet ALDRIG vad han tänkt sig! Haha
Det gick i allafall bra! Tror den sista rundan låg på 80-90, så d
va alldeles lagom!
Och då blev Joulanda "lite" rusig och bockig! :) kul!

Sen red jag Tessa - det gick också ganska bra !:)
Duktig duktig, vi red kanske 30 minuter- lite mindre!

Och i söndags red Noemi Willy - såhär:



Tacka för dålig kvalitet :((
Synd - det såg jättebra ut! :)

Och vet nivad?!? :D I morgon & på onsdag ska JAG få rida
gulleponken :D Jippi! :D
*HappyHappyHappyHappy*



Ungar:

Antonia o Otto lekte med min telefon, haha! :p

Otto! Haha , OjOjOj - barn är inte klok - ellerhur!? :)

Stort barn -Rene, jag hatar min mobilkamera - sååå dåliga bilder,
men, han trixade ihop en körgjord, tog en släde, och smackabong,
Titta vad bra det gick - dagen efter drog lilla Mona många små barn runt här! :)

Ne nu ska jag börja packa! Herremingosse!!! :)
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anki Syversen

Smart ihopsatt - kul att "tolka" lite! Kul att få hoppa lite - skulle dock vara mycket, roligare då :))) Lycka till med packningen - och ta den stora väskan, det e mycket som ska med tillbaka ner igen!

2010-01-25 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0