Hmm..

Tänk så olika man kan tycka och tänka!
Och inom hästsporten kan man verkligen diskutera i åravis,
och man vill ändå aldrig tycka lika eller komma fram till ngn
närhet i att tycka lika - ALDRIG det kan jag svära på!
Det finns alldeles för mkt olika saker - och tankar!
Jag är för det naturliga - det som är utifrån medicinska studier
och allvetande häststuderande naturliga människors synvinkel,
det är vad jag tror på och vad jag vill bedriva - det kommer
INGEN ngnsin kunna ändra på!
Likasom jag aldrig kommer kunna ändra på andra!
Bara om jag kan lyckas visa underverk - så kan man öppna andras ögon,
men det är alltid var och ens beslut vad man tkr e bra och inte!


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad klok du är! Undrar vem du brås på? Puss!

2010-01-12 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0