SkutteliSkutt :)

Idag bestämde jag mig för att skutta lite med Athletica :)
jag pratade snabbt med mamma - hon sa så fint att jag skulle
ställa ut 5-6 kryss i ridhuset och hoppa dom - som en
oändlighetsbana!
Men det blev 3 cavaletti o ett kryss.
Och när jag väl satt på Pathleticen och började hoppa.
Såg jag att det va 2 möjligheter bara att hoppa ur vänster,
haha, hur jag bygger - helt hopplöst!
Så det blev väldigt mkt hoppning ur höger istället!
Jaja, nästa gång får jag tänka till lite bättre *suck*!
I början va Athletica bra - sen ngn gång i mitten,
glömde hon helt sonika bort att man ska gå åt vänster om man tar
i den tygeln - NEMMEN :O HOPPSAN!
Så då fick vi ju jobba med det!
SÅ tillslut så kom hon på att det va bättre att göra som jag sa!
Jag fick tilloch med igenom vänster skänkeln så hon landade i vänster galopp efter hindret på långsidan, som hon tog höger galopp efter VARJE gång innan våran lilla diskution! :)
Hon e ju värdlsasöt :D
Miiiiiiiiiiin Athletica :)

Hon va lite trött efter ridningen idag - men det e nyttigt för små
damer att inte alltid få som dom vill :)


En till - hon e ju såå söt :)
Inte världens sötaste bild - men hon e söt - jag lovar :D <3

nu ska jag gå och sova - ska strejka mot min nacke och rygg.
Och hoppas dom tar åt sig o skärper sig i morgon :)

Goood Natt :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Nyttigt för små damer att inte alltid få som dom vill - håller fullständigt med.......:)))))

2010-02-10 @ 23:12:36
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Haha, sötis :D



<3333333333333

2010-02-11 @ 18:33:45
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0