mkt hoppning är roligt :)

Den här veckan har jag varit hoppbesatt tror jag :)
Men det gjör inget, för när man inte hoppar högt, kan man hoppa ofta :)


Willysen gör alltid sitt bästa, även fast han kan tycka det e besvärligt
att lyfta benen så högt över marken - den lilla dressyrskruttisen där :)


Inte vidare värst snyggt, men jag hoppade Athletica idag också :) lite innan jag fick hoppa Festina.


Rene berömde mig för att äntligen kunna låta handen vara lägre o lugnare :)
Lite ovant med hur man lärt sig i sverige, men ;)


Jacqueline fick då studsa lite med Athletica - som skötte sig snällt med den lilla flickan :)


Min favoritbild - tkr om den! Rene är inte en sådär vidare värst duktig fotograf, men :p hehe.


O min lilla Maike hoppade Lady :) det e en snäll liten hopp ponny det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0