trög!

Åh vad trög jag e på bloggandet för tiden.
Men 1. min dator fungerar inte som den ska.
       2. det e så mkt ungar o läger här, så har inte så mkt tid.
Iallafall har inte nästa föl kommit än. Hennes termin e idag,
så kanske kommer i natt då!
Jag hade gissat på igår, Rene på idag o Ursula på i morgon.
Så vi får väl se då ;)

Jag hoppade Athletica i fredags på lektionen,
det gick bra! :) Hon stoppade inte en endaste gång.
Det gick väldigt fort - men det spelar inte så stor roll,
en sak i taget :)
Sen markarbetade vi igår - på cavaletti
Då stannade hon inte heller - duktig tjeja :D

Igår red jag också Lady Locksley - eller satt på henne lite.
Eljte ville se hur hon går under ryttare o ville att jag skulle
känna på henne lite.
Jag gillade henne mtk - skulle gärna rida henne mer!
Hon va så mysig :) <3

Idag har jag ingen häst att rida tror jag - tråkigt.
Jag ger Willy ledigt - eftersom han gått hela veckan! ;)


Åh Helena e här igen ;) Men hon e sjuk - (haha) Stackarn!

Nu ska jag snart ut i stallet igen!


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Glad påsk :D

Jag saknar dig ännu mer, älskling!! :(



<3333333333333

2010-04-03 @ 15:34:46
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0