Toppen vecka!! :)

Igår va vi på Horses & Dreams!
Roffe, Svante, Henrik såg jag från sveariket,
sen Meridith såklart, men såg henne inte rida, inte Roffe heller,
han såg jag bara köra(e nästan säker på att det va han so körde i bilen!)
Det va väldigt roligt att vara där, det va jag nina & Ursula!
O Hilde va också där med en kompis o Antonia,
men Antonia ville hellre va med mig, så då fick hon det då :)

Bilder kommer när min dator inte kaikar ihop hela tiden!!

Eltje satte på westersadeln o tränset på LL, o ville att jag skulle ta lite kort,
så två små resultat kan ni väl få då :)




Den här bilden tkr jag e lite söt :)) ♥

Jag försöker städa - men det går riktigt dåligt- jag mår inte bra :((

Kommentarer
Postat av: Anki

Fin häst, fina bilder på en vacker gård... Åh, vad jag längtar efter dig - älskade lilla unge ♥

2010-04-25 @ 21:37:19
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Roligt :D

Synd att du inte mår bra, älskling! :(

Fina bilder! :)



<3333333333333

2010-04-26 @ 09:24:54
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0