Bråk!

Inte vidare värst trevlig förmiddag idag! :/
Andrea o Hilde har bråkat hela dan!
Även på lunchen, o vem satt då kvar med en grinande 8 åring, med
100 frågor om bråk!
Jo, jag! På tyska, skulle jag försöka förklara för henne att man bråkar
ibland - det bara är så.
Det gjorde mina föräldrar också, o jag o mina syskon,
o alla gör så, det är inte trevligt, men det bara är så ibland!
Jaja - hursom helst så lyckades jag! :)
Hon åt till&med, och sen gjorde vi läxor!
Ja - I made it! :) Som vanligt va - Jag klarar allt!

bara för att Antonia va lite av samtalsämnet här, får hon stå för bilden!

Antonia o Hilde! :)


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Du är så duktig, älsklingen min!! :)



<3333333333333333

2010-04-21 @ 21:50:05
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anki

Starkt jobbat :) Love U ♥

2010-04-21 @ 23:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0