Bilder, :)


Mkt dålig bild, men dethär e alla fall den "bråkiga" lilla killen ;)


Dethär är Lady Locksley 2, den sista av locksleyhästarna, mamman dog när hon var liten!
Gud vad jag älskar min mobilkamera, superbra bilder!!!!! :(
Hon är i verkligheten en riktigt skönhet!


Dom tre vita privathästarna! Längst fram Mira - ledarstoet!


Capricho(?) andalusier som är mammans, och lill Jerry, som vi klipte :)


MONA! :D Favvopåwnie! :D hon är så makalöst söööt ^^


Det här är Moritz :) han e så jävla fräsig! Haha, och vill onte vara m på kort!
Tjurhäst!

Ja så många kort ville min älskade telefon ta, ngn som vill ge mig en ny? :)

Nu ska jag sova, halv 12, inte alltför illa, har ju pratat viktiga saker m Milka! :)

Guten Nacht!

Kommentarer
Postat av: Terje

Indy skal avlives i morgen, så det er ikke full fart på humøret her heller :-(

Du ble borte fra MSN

jeg må legge meg

natta jenta mi

Masse glad i deg

2009-11-30 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0