24 november

Tisdag! Vilket betyder att jag för första gången skulle rida Athletica!
Spännande.
Men först gjorde vi som vanligt.
Bara att han red hingsten & Lady Locksley också! Dom brukar jag & Edge bara longera. 
Lady är en mkt speciell ung dam på 3 år! Det är minsann en liten primmadonna, ja ojojoj!
Sen var vi klar m allt som skulle göras innan lunch/middag, så jag fick rida Athletica under arbetstid, för jag hade ändå inget att göra!

Och det är en annan historia det.
Kan ju säga att jag har MKT!!!!!!!!! Jobb framför mig, med en väldigt snäll, i grund & botten väl utbildad häst.
Men behöver otroligt mkt tid, muskelbyggning, mjukgörande.
Hon känns halt, fast hon inte är halt, och ja.

Svårt att förklara :(

Hoppas på att det med tiden ger med sig! Hon är sååå gullig!
Och om ngn kan tänkas trolla så min mobilkamera fungerar – vsg, för då kan ni nämligen få se bilder också! :)

 Men nu,

 Auf Widerschein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0