SnabbisSnabbis!

Idag har jag plus resterande i familjen krattat ännu mer skit & kört bort från hagen,
den börjar bli riktigt fin nu!
Sen har jag övningskört en sväng i skogen med mamma, Jens & Linus, med alla dessa otroliga kommentarer, jag skulle kunna strypt dom =p Haha!

Sen red jag på Fox, det gick väldigt bra egentligen, bättre vissa stunder, och "sämre" vissa stunder,
ibland SKITBRA, men aldrig DÅLIGT!
Jag trivs bra med det!

(bild inte från idag)

På tal om possitiv ridning,
jag fick nästan beröm i onsdags!
Otroligt!
Sen e det ju andra saker som e mindre trevliga, men,
det e inte jag som bestämmer vem som lyssnar på mig,
om alla lyssnar på mig, men gör i alla fall tvärtom,
så lyssna inte då??!!??
Ska det vara så svårt?
Det e mkt jag inte håller med om, så då skiter ja i det,
jag går i alla fall inte runt & surar, haha!
Det e vissa saker som jag är väldigt bestämd runt, och en av dom e häst & ridning!
& det tänker jag fortsätta med...

Men nu ska jag ut & skriva instuderingsfrågorna till provet i ridlära,
jag säger bara, stackars Marit!
Men, det e inte jag som gjort frågorna,
alla frågor kräver ju ett svar, Visst?!

Puss&Snutt :)

Kommentarer
Postat av: anki

Självklart!

2009-05-04 @ 09:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0