YesYes :)

Ja, det gick bra på provet.
Teoretiska fick jag VG(man kunde inte få mvg..)
Och praktiska G(kunde inte få högre där heller)
Så jag får väl säga att det gick bra ! ;D
Att det inte kändes lika bra, att longera e väl en annan femma, för det enda Marit sa, va att jag kunde varit mer på honom framåt!
Sabina klarade det också ! :)

Sen red vi, för Marit.
Jag red min lilla Bally, och Sabina fick Piccaso :) De passade jättebra ihop! :)
Det var lite jobbigt att rida Bally, innan vi började galoppera, för jag är för svag i min rygg och nacke än, för att orka rida riktigt, så som de vill. På Fox går det ju bra i alla fall ;).
Men, galopperna gick skitbra ! Och traven på slutet gick helt lysande, fick lite extra hjälp av Marit då, för att hitta mer rätt, för eftersom min styrka har försämrats, så klarar jag inte hålla tyglarna, så de blir för långa, och resultatet av det blir att jag höjer handen, FYFYFYFYFY!!!!!
Men, då gick det jättebra, och Marit sa, "Titta in i spegeln nu och titta hur fint hon går, sådär ska hon gå! JÄTTEBRA" :D det kändes roligt att höra, och ja, jag tittade i spegeln, och hon gick jättefint så jag kunde inte annat än att sätta upp ett stort leende :D Hihi ^^, 


Nu ska jag snart titta på Let's Dance.
Ha det så bra =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0