Ulk=<33333

Ntaaaaw, vilken underbar helg, men en skock av underbara människor!
Sånna som gör en riktigt riktigt glad!
Det är hääärligt att vara omkring glada, snälla, possitiva, roliga, spralliga, varma, omtänksamma människor!
Och det är precis vad jag har varit nu!
Från lördag morgon till söndag eftermiddag!
På ULK-kursen !
Ni är totalt älskavärda, för alltid! :)

I alla fall så kom vi på, ganska tidigt på lördag att vi MÅSTE åka in till Hammarstrand för att köpa godis, och det skulle vi hinna på middagen, som började kl 5.
Problemet var bara att affären stängde 5 =O hur i helsike en affär kan stänga 5 !?!??!?!
Men, Brita var så snäll, så vi slutade en halvtimme tidigare, för att hinna till affären, och fick börja en timme tidigare!
VI SKULLE HA GODIS !!!!!!!
Vi hann, i god tid till allt!
Å en massa godis införskaffades!
*Nam*Nam*

(tagen bild från nätet...)

När vi var klar med själva kursandet, var vi tvugna att lyssna på ngn som gått 80 mil på 22 dagar -_-, det var NOLL intressant!
Brita hade ju egentligen ingen lust med det, men, då blev dom där vi var lite suriga på na, så vi fick så lov!
Mkt konstigt måste jag säga att det var, och det var verkligen udda, och INGEN SOM HELST POÄNG med det hela.

Lördag kväll blev godisätande och prat, vi tjejor kan konsten att prata!
Och det var urtrevligt !
Och det ska göras igen, vi dom bästa!
Jag ska ta å bjuda hit er ngn gång :D.
Och då har ni(som vet vilka ni e <333) varsågod att komma! Ni har inget val :D
PussssssssPåErUnderbaraMänniskor ! :)
(bilder kommer när jag den lata lilla flickan orkar lägga in dom på datorn...)

Nu ska jag ut i mitt lilla hus och plugga: Att bygga hinder, som jag har läxförhör i på onsdag....

Hare så bra :) Finns att nå på mobilen :) ngt jag väldigt gärna vill bli nådd på, så jag slipper ha så tråkigt ;p

Godnatt på er ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju absolut inte säga att vi hade tråkigt eller att vi inte vet hur man pratar som :P

2009-03-16 @ 21:23:54
Postat av: Ancha

Hehe, yess :D

Men, vem e du ? :) <3

2009-03-17 @ 08:12:46
URL: http://anchalott.blogg.se/
Postat av: Madelene

HEY!

Du kan bare søke om den dietten på Google.

Det er det samme om det er norsk og engelsk. Kanskje også svensk :D

Jeg bare bytter ut middagen med et glass babymat og et rundstykke, så kaloriene blir halvert :)

2009-03-17 @ 10:58:18
URL: http://maadeleneleidland.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0