Tappad sko.

Dumma dumma Fox!
Du kunde inte ha väntat med å riva av dig skon tills i morgon, eller på torsdag.
Nejdå, jag måste göra det idag!
Så det blev ingen ridning för min del :(
Tråkigt, jag som skulle träna inför hoppningen i morgon,
och prova mina nya stödbandage!
Jag skulle inte hoppa eller rida markarbete, utan stå i 2 och 3 punkt och rida lösgörande!
Men antagligen tyckte inte Fox att det var en bra idé.

I går däremot så red jag lillbubben!
Det gick helt okej :) Han var mjuk och fin, och ville bara galoppera!
Så vi galopperade en del faktiskt, och han gick jättelungt och fint.
Han bar sig ganska bra också!
Så jag är mkt nöjd!
Sen var han så gullig när jag hoppade av.
Jag släppte han, gick några meter och sa "Kom Fox", så kom han.
Jag gick innanför spåret.
Men när Fox kom ikapp, så gick han utanför mig med huvudet, och "puttade" in mig på spåret.
Jag gick in, och sedan gick han in bakom mig!
Man följer efter ledaren heter det va? (a) ;p hehe.
Men det var faktiskt gulligt :)


Fox i all ära, här på en mkt gammal, men fin bild av mig och Fox :), här e han unghäst på riktigt! ;p

Gulleplutt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0