Stressigt värre...

Det beskriver dagen igår.
Men även fast det va mkt stress, tillbringades dagen med bra människor :D nämligen Erika och hennes pojke Daniel, som var så snäll och hjälpte oss :) Tack så mkt :)

Klev upp 20 i 6, gick ut i stallet, fodrade hästarna, borstade, täckade, gav dom kraftfodret, och det tar lite tid, 40 min ca, och då e vi 2...
Sen skyndade jag mig att mocka hela stallet, på en halvtimme (ojojoj, nästan stolt över mig själv)
Var klar till kvart över 7, skyndade mig in, tog på linserna, sminkade mig, klädde på mig, och sen skjutsade jag och momma ungarna på dagis innan vi for iväg till IngMarie för behandling.
Där fick jag 4 läxor, tänka sig va, på lovet ;p (jag ska faktiskt göra prov också, på fredag)
Sen hämtade vi Erika, var i krokom till kvart i 11, åt lunch på frasses, åkte till stan, satte upp lappar i hela stan om söndag.
Man kan hoppas ngn kommer (eller inte, hehe).
Sen åkte vi till Krokom, gick från krokom till Aspås, där vi plannerade banan för söndag, satte upp den, skottade fram hinderförrådet, gjorde vi också -_-.
Sedan bar det iväg in till klubbstugan, där jag fick äran av att diska, å URK!!!! Det står klart och tydligt att man ska diska efter sig, men icke ! Där var det i en kaffetermos gammal, mögglig, snuskig, kaffe, alltså, fatta vad otroligt äckligt det var!
Damsugaren va sönder också, så Erika fick sopa, sedan moppade Daniel, som också skottat fram bron, och trappen :) och grindarna till ridplan, tack tack :)



Nu är det i alla fall klart där, nästan, men det ser FÖRJÄVLIGT ut ! :(
Vi måste försöka få tag i Lotta också!
Ska kanske till Aspås idag, för att hjälpa Coco och Erika, som ska checka banan, om den funkar, det e inte så avancerat, men linjerna måste ju vara rätt i alla fall.
Så hoppas jag tar mig dit !

Nu ska jag ut i stallet, mocka och fixa det, sedan ska jag rida Fox en sväng, är planerna i alla fall :)


Hare så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0