PluggaPlugga

Nu ska jag nog kila ut i mitt lilla hus och plugga igen.
Jag har ju läxförhör i morgon!
Det är inte så svårt, men jag tror jag behöver sova lite, så ska försöka komma i säng tidigt idag!
Matte gör jag en annan bra dag, som typ i morgon kanske?
Jag tänkte ju göra prov på tisdag!

Annars hade jag, mamma och Linus skrattatack idag när vi precis hade ätit upp middagen!
Vi pratade om våran (torsta skolaaktivitetsdagonsdag.
((Skadeglädje=den enda sanna glädjen?!?
Vem vet? Jag, och det är inte riktigt sant, men det ligger ngt i det! =p))
Det var mkt mkt roligt!

Tänk om allt kunde skrivas på internet, då jäklarns hade det gått ont för mig.

Det går att trycka på bilden om man absolut vill ha den större ;p

Då hade jag nog varit inlåst på psyket!

Hahaha!!

Godnatt och sov gott alla ni söta små! :) Vi höres =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0