JippieYey =D =D =D =D

Åh jisses :D
Tänk om alla mina planer/förhoppningar slår in nu!
Kan det då bli bättre?

Mamma ringde till Kungsbacka ( Sveriges Ridgymnasium ) idag.
Och det lät som om jag skulle få byta, och hoppa in i tvåan nu till nästa läsår.
Jag är så OERHÖRT glad!
Jag kan bara säga *HOPPAS* !!!!

Sen hoppas jag att Pia ringer upp, och att vi får köpa Orlando :D
Jag vill verkligen ha han, och från min/vår sida, så är beslutet om honom klart!
Så, vi avväntar svar från den "andra sidan".

Nu, ska jag låna min mammas dusch förhoppningsvis, för den har lite mer varmvatten !

Sen ska jag in i mitt hus och göra matte igen.
Jag hoppas jag hinner med, ska ju faktiskt försöka ha prov i morgon! :)

Hare Bra =D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0