Jag är sjukt trött!

Jag har ju som sagt jobbat på Vålbacken lördag-söndag.
Och då är det upp klockan 5 som gäller.
Så jag är då en aningens aningens trött!!!!
Mina ögon faller snart ihop.
Och tanken på att, halv tio, vara tvungen att sätta mig med matten, i alla fall 45 minuter, piggar inte upp humöret!

Jag har messat pappa om Orlando, och jag hoppas han förstår...
Jag vill ha han, och jag tror det blir så, bara han går igenom veterinärbesiktning så =D

Annars var det styrelsemöte med AHA idag...
Det låter som om det kommer bli lite aktiviteter nu!
Varje måndag ska vi köra föreläsningar, det blir nog skitbra!
IngMarie kommer stå för det mesta.
Jag och Erika ska också köra, men det blir dock inte förns vi gått klart ULK'en, som blir i Oktober.

Men nu ska jag gå och göra matte.
Sms'a, det får ni gärna göra!
Vi höres :)<3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du ska köpa han! :D <333

2009-03-23 @ 00:10:37
URL: http://katarinaandersson.blogg.se/
Postat av: Ancha

Ja'a :D det är nog helt säkert nu :D <3333

2009-03-23 @ 09:31:08
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0