Främmande :)

Ja, idag har Olivia varit på besök, det var ju trevligt:)
Länge sedan jag sett henne nu..
Hon lekte fotograf när jag red Fox, som var jättefin och super fokuserad.

Bilderna blev rätt okej :) Tack så mkt gullstumpan :)
Annars började vi titta på Get smart, men hon stack hem innan den va slut.
Men jag tittade klart den, och den va jätterolig :D hihi ^^,
Jens har varit dum mot mig idag :( stackars mig, han retas !
Å det e ju inte snällt, visst inte ?

I morgon ska jag på behandling hos IngMarie för ryggen och nacken, sen ska jag kanske till Aspåsnäset och rida en häst till Aspås, sen ska jag, Erika och Elin städa och så i klubbstugan i AHA tills på söndag.
Nu hoppas jag alla som läser min blogg tar sig en tur dit :)

Hejsvejs =D

Kommentarer
Postat av: anki

Världens finaste lill-kille!

2009-03-03 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0