Oj vad tiden går...

Nu vet jag inte hur länge sedan det var jag skrev här.
Med sommarlov tror man ju att man ska ha så mkt tid,
men icke!
Då har man så mkt annat att göra, plus det här "fina" vädret :/
Som är alldeles för varmt, jag är inte speciellt förtjust i strålande sol precis, eller värmen...
Det ska vara lagom, inte såhär varmt.

Jag tänkte i alla fall ladda upp några bilder på Fox,
vi har varit så duktiga & hoppat upp oss till 90 nu, första gången Fox hoppar dessa höjder med ryttare på ryggen,
jag är mkt stolt över min lille pojk<3


60 ungefär, kan jag tro...


85, med marginal, eller ?! :)


Nerhoppet på 90 :D Duuuktig pålle ! :)

Alltid kul med lite bildbevis också :)


Han är så fin pojken min <3


Bägge två är alltid HELNÖJDA innan en ridtur ! =D

Ja, lägger nog in lite bilder på några finfina hundar sen idag,
har tagit så fina korthundarna på gården min.

Nu ska dom ut & gås med,
Hejsvej !
// AnCha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0