Nej :'(.. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta Lenda <333

Usj å fy och blä! :'(
Kom hem idag, och mötte "nyheten" om att på fredag kommer slaktbilen, vi tar bort Vanilla och Lenda.
Jag lyckades hålla mina tårar inom mig, tills mamma sa, du har ju sagt det länge nu, att hon verkar ha ont och vara halt på sitt föredetta skadade ben, det är ju det bästa.
Då sprack det, jag gråvde ner mig i mina händer, och stannade där!
Det var så hemskt.
Jag vill ju inte att hon ska ha ont, och har velat ta bort henne just därför, men när nu dagen är satt, och så snart, blev den tanken förfärlig och outhärlig, det var hämskt, omännskligt att den häst man älskar mest av allt, som gjort mäst för en, ska vara borta.
Utan henne hade jag inte varit ngt!
Jag var den lilla rädda tjejen med urtaskig balans, och blev den stora tuffa, som dom fick dra av i trav i damsadel.
Jag red överallt, Lenda var fantastisk.
Och jag vet att min kärlek till henne, är besvarad mot mig tillbax.

Jag älskar dig mitt hjärta, tack för allt du gjort för mig! Tack för att du har funnits.
Jag ska inte svika dig, jag ska bli den jag var när du och jag var igång på riktigt!
Den bästa, orädda,stadiga, snälla ryttaren och ägaren.
Jag ska inte svika dig igen, inget kan stoppa mig, jag vill göra dig levande, inte låta dig försvinna, och det gör jag genom att bli den du och jag var; ETT MED VARANDRA!

Du kommer alltid betyda världen för mig, och jag kommer alltid bära dig med mig.
Jag älskar dig <333333








Kommentarer
Postat av: emma.

svar:

tackartackar! :)



jag tänkte börja göra din header ikväll om jag får tid, :D

<3

2009-02-12 @ 08:12:47
URL: http://emmalinde.blogg.se/
Postat av: Ancha

Okej :)

Tack Tack :) hehe.

<3

2009-02-12 @ 09:06:48
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0