Lov :D

Jaha, nu är det officiellt en lovvecka här uppe i östersund :D
Men, jag som varit sjuk en hel vecka nästan, skulle inte göra ngt att inte ha lov.
Jag kanske e lite CRAZY? Men jag trivs så bra, för jag har världens bästa klass! Och många riktigt riktigt bra och härliga lärare =)

Jag har ridit härliga Fox idag, äntligen fick jag rida igen !
Har ju inte ridit nu på, i alla fall en vecka, pga av min kära ??? nacke :(

Det var så roligt så, han var jättesnäll, men blev jätterädd en gång när det kom en pappa med ett "litet" barn på skidor, som antagligen gjorde ngt i det vi gick förbi, för han hoppade iväg i världens galopp rakt ut i diket, lyckades styra ner på vägen, så lekte han arabhingst med mig på !!!
Jag föredrar att han gör det i hagen.
Men, allt gick bra, och han var snäll nästan direkt efter !
Gopojken min :)

http://www.youtube.com/watch?v=LLMJvVdS1go Den gillar jag förstår ni :)

Hade bra allesammans :)<3

Kommentarer
Postat av: Anniken

Kul sang, jaa :D jeg føler at jeg suger i svensk, så jeg skjønner ikke alt du skriver :(

2009-03-01 @ 22:22:45
URL: http://aaanniken.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0