Jag kommer att sakna dig mitt älskade hjärta <''33

Har tillbringat ngn timme med dig idag, några av dom sista jag kommer att få med dig!
Du vet, jag känner det, men ändå är du så glad och go, eller är det kanske just därför du är det...
Jag hoppade upp på dig, där känner jag mig hemma, trygg, säker, bäst, jag hör hemma här, på dig!
Jag ska få rida dig en sista gång, eller i alla fall skritta lite på dig, i morgon, innan slaktbilen kommer...
Du försvinner från min synliga värld i morgon, in i hästhimmelen, en värld jag ännu inte kan se. Men jag vet att du får det bra. Du blir pigg och frisk, du har inte ont! Du kan ohindrat springa över ängarna, leka med alla, du blir ung och glad igen, du blir allt du brukade vara !
När du försvinner, kommer en del av mig försvinna med dig, men, hela du kommer fortfarande finnas kvar här hos mig, tryggt bevarat i mitt hjärta.
En plats, där inget ont når, inget som får mig att må dåligt, allt av dig som finns där, är alla de goda minnerna vi har tillsammans!
Alla galopperna på ängarna, när du hoppade för att det skulle gå ÄNNU fortare.
När vi hoppar i skogen, vi svävar, bara flyger fram, vi är ett med luften.
När jag bara ser dig, när du ser på mig, känslan som väcks till liv.
Allt med dig är bara possitivt, hela du <333
När jag var ledsen, fanns du där, du fick mig alltid på bättre humör.
Jag ska bli duktig igen, jag ska komma ihåg allt du lärt mig.
Bli den ryttaren jag en gång var, den gång då du och jag, tillsammans, klarade allt, när du och jag var bäst, när inget stoppade oss, när vi svävade bland molnen.
Jag ska bli den människan och ryttaren igen, den ingen eller inget stoppar, den som klarar allt, och alla hinder som stöts på.
Jag ska klara det, med Fox, den du lämnar kvar åt mig.
I sommar gumman, är det du och jag igen, som galopperar över ängarna, barbacka, flyger över hindren, upp i himmelen, över molnen.
Du finns inom Fox, du har lämnat kvar honom, för att jag ska klara detta, för att jag ska bli den jag var med dig.
Jag och Fox ska klara det, vi ska galoppera över ängarna, barbacka, vi ska flyga över hindren, och vi ska klara allt!
Och det tack vare dig!

Jag älskar dig gumman, och jag kommer alltid göra det!
Du kommer för alltid finnas i mitt hjärta.


Jag sviker dig inte, du betyder för mkt för det! Jag ska klara det, tack vare dig.

Sov godt min älskade vän <33333






Kommentarer
Postat av: sarah

Hej där!:) checka gärna in min blogg och skriv vad du tycker..(: Skriver om allt mellan himmel och jord, men för det mesta mina egna tankar och åsikter om saker i livet. Mycket tankar kring människor, hur vi fungerar som vi gör. Och varför vi agerar på vissa sätt. Tycker om att diskutera och analysera, och har en åsikt om det mesta! Ge gärna kritik också, bra som dålig!:) tack på förhand.

2009-02-12 @ 23:16:29
URL: http://sarintaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0